درمان برای نفروپاتی IgA FSGS چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان برای نفروپاتی IgA FSGS چیست

درمان نفروپاتی IgA با نفروپاتی IgA و FSGSTanto FSGS ها اختلال سیستم ایمنی مرتبط با چه است، بنابراین برخی از بیماران با این دو simultáneamente.En تشخیص داده این مورد اختلالات کلیوی، بیماری های کلیوی می تواند به نارسایی کلیه را تشدید به راحتی. بنابراین، بیماران باید برای متوقف کردن پیشرفت آن روش به طور موثر.

به طور معمول زمانی که مواد مضر بدن حمله، سیستم ایمنی بدن تولید آنتی بادی برای مبارزه با آنتی ژن، مواد مضر، inmunes.Entonces کمپلکس، سیستم گردش خون به طور موثر از بین بردن این inmunes.Sin پیچیده اما زمانی که سیستم ایمنی بدن می شود غیر طبیعی، این مجتمع ها در بدن تجمع می یابد. از آنجا که در کلیه تجمع می یابد، باعث ایجاد واکنش های التهابی و آسیب کلیوی به تدریج.

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، درمان موثر باید قادر به تنظیم سیستم ایمنی بدن، از بین بردن مجتمع های ایمنی و تعمیر سلول های dañadas.Entonces کلیه، نفروپاتی IgA در FSGS باشد و می تواند به طور کامل درمان می شود. به نظر از این، ما می خواهم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را توصیه کند.

از یک طرف، این درمان می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و از بین بردن کمپلکسهای ایمنی، با استفاده از داروهای چینی inmunológica.Esto رقابت قوی می تواند کمک به حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده آسیب بافتی و جلوگیری از عود نفروپاتی FSGS IgA و اثربخشی.

از سوی دیگر، آن را به نفع آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بازیابی سریع از ساختار فیلتر riñones.Luego، بیماران می توانند پیدا صدمه به کلیه خود را به خوبی سرمایه گذاری. البته، داروهای تجویزی، باید وضعیت این بیماری بیماران تکیه می کنند.

در مقایسه با استروئید معمولی و داروهای سرکوب کننده ایمنی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند نه تنها بیماران آسیب کلیوی موثر تر معکوس، اما آنها اثر کمتر secundarios.Por بنابراین، بیماران با خیال راحت می توانید استفاده کنید این درمان نیز داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com را ترک کنند. کارشناسان کلیه در اینجا می توانید پاسخ به زودی به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 989
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: